Academics Notices
Dear Students,
Please find the attachment.
Download: Notice Attachment
Dear sir,
Attached files are the iB English attendance file of E1 for January month.
Download: Notice Attachment
The students desirous of seeking Revaluation for E3 Sem2 & E2 Sem2-Remedial-CE Examinations appeared in September,2016 may submit their applications in prescribed proforma(available at Room No.106,AB-II,Examination Section) together with Photo copy of results or grade card and fee ( in the form of Challana at payble at SBI RGUKT) in the examination branch on or before 06/12/2016.
Dear Students
All the students of PUC -1 to E-4, Branch wise Ambassadors and Event wise Secretaries are instructed to return the sports materials taken by them at sports store room, SAC Building, RGUKT -Basar, Daily Between 6:30 AM to 8:00 AM.
Please cooperate all in this regards.
Thank you
Sri. DHARAVATH SHYAM BABU
Physical Director
Department of Physical Education
RGUKT- Basar
Mobile: 9490271823
Dear Students,
Go through the attached notice on the subject cited.
Sd/-
Training and Placement Office
Download: Notice Attachment
With reference to the letter received from the Faculty In-charge Placement dated 15/02/2017 and as per the approval of Hon'ble Vice - Chancellor - it is to inform all the students who are undergoing Project Internship that there will not be any Monthly Test (MT) - 2 Examination for the E4 Sem2 students undergoing Project Internship.
The MT - 2 Examination shall be conducted along with the MT - 3 Examination.
The updated list of students undergoing Project Internship has been attached here with for your information.
Sd/-
Associate Dean Academics
Download: Notice Attachment
Dear Students,
PFA for Department of Electrical Engineering/Techfest Poster-Reg.
Download: Notice Attachment
Dear students,
It is hereby informed to all those students(i.e. B21 and B20 batch) registered for AY 23-24_Sem-2_EST(Rem-Mode) that Hall Tickets will be distributed on 18-04-24(i.e. Today) in ABII-008 from 2:30 PM to 4:30 PM
Note: All the students must produce their Identity cards while collecting Identity cards
Sd/-
Controller Of Examinations
ప్రపంచంలో సంస్కారానికి, సహకారానికి, సామరస్యతకు, సౌభ్రాతృత్వానికి, సహన శీలతకు, సమైక్యతకు, ప్రకృతి ఆరాధనకు నిలయం మన భారతదేశం. నేటి మానవ సమాజానికి కావల్సింది కూడా ఇదే! ఈ విధమైన మానవీయ మహోన్నతత్త్వాన్ని కలిగి ఉన్న “వసుదైక కుటుంబం” అనే ఓకే ఒక ఆదర్శం రేపటి మన భవిష్యత్తు ప్రపంచానికి అందిచాల్సిన భాద్యత మన అందరిది. కాబట్టి “వసుదైక కుటుంబం” సాధన కోసం భారత దేశం G20 ద్వారా ప్రపంచాన్ని ఏకం చేసే ప్రయత్నం చేసింది... చేస్తుందీ. కాబట్టి ఈ విశ్వంలో రేపటి భవిష్యత్తు తరం అంతా విఙ్ఞాన తపస్సాధనా, విఙ్ఞాన తపోస్సోధనా, విఙ్ఞాన తపోఆరాధనలో విశ్వవిద్యాలయాలలో విరామమేరుగక పరిశ్రమిస్తున్న విద్యార్థులే కాబట్టి వారితోనే ఈ వసుదైక కుటుంబం అనేది సాధించబడుతుందనేది మన నమ్మకం. కావునా గౌరవనీయులు, పెద్దలు మన రాష్ట్ర గవర్నర్ డాక్టర్. శ్రీమతి.తమిళి సై సౌదరరాజన్ గారి ఆదేశంతో మన రాష్ట్రంలోని విశ్వవిద్యాలయాల స్థాయిలో 1.వ్యాసరచన, 2. ఉపన్యాసం( One Earth, One Family, One Future) 3.సృజనాత్మకమైన ‘G20’ లోగొ అనే మూడు విభాగాలలో పోటీలు నిర్వహిస్తున్నారు. కావునా మన RGUKT బాసర విద్యార్థులు కూడా ఈ పోటీలలో పాల్గొనాలని RGUKT బాసర ఊపకులపతి ఆచార్య వి. వెంకటరమణ గారు, సంచాలకులు ఆచార్య సతీష్ కుమార్ పెద్దపల్లి గారు ఆదేశించారు. కావునా తెలంగాణ రాజ్ భవన్ వారు ఇచ్చిన ఈ అవకాశాన్ని RGUKT బాసర విద్యార్థులు సధ్వినియోగం చేసుకొని ఎక్కువ సంఖ్యలో పాల్గొనాలని, ఈ పోటీలలోని అన్ని విభాగాలలోనూ మన విద్యార్థులు విజయం సాధించాలని కోరుతున్నాము.
రాములు కొత్తపల్లి
తెలుగు శాఖ
RGUKT బాసర
9492941546
Download: Notice Attachment
Dear Students,
ThoughtWork registered students need report at sharp 11:40 AM. at AB-I, Auditorium. And followed by written test.
Sd/-
T&P Office
Dear All,
On the occasion of world Intellectual Property Day 26th April 2023, The IPR-Cell in association with TIFAC ( Technology Information, Forecasting Assessment Council -An Autonomous body under DST) going to organise a webinar on intellectual property rights on 26th April 2023 from 4pm to 5pm. In this regard, We would like to invite you all to participate and become acquainted in the area of Patents, Designs, Trademarks, and Geographical Indications etc.
This webinar applies to all the Students, Teaching and Non-Teaching staff. Registered participants will get a certificate from CGPDTM, Mumbai.
Resource Person: Sushmitha Rahul Bhatnase
Patent Agent, Women Scientist-C, TIFAC
Registration Link: https://forms.gle/Dg3cc1ehHD3xzmix7
Date & Time: 26/04/2023, 4pm to 5pm.
Registration Fee: -Nil-
Note: The webinar link will be sent to registered participants through email and also shared in the Telegram group.
Please find attached the brochure and IPR Information Booklet for your kind perusal. Your cooperation is highly appreciated.
Thanks & Regards
Dr. B. Srinivas
Coordinator-IPR-Cell
RGUKT-Basar
Mail: srinivas.iiit@rgukt.ac.in
Mobile: 7680059885.
Download: Notice Attachment
Download: Notice Attachment
P2&E2 SEM1 EST EXAM HALLS ON 03/12/2016(Morning Session)
Download: Notice Attachment
Dear all,
Please find the attached ME_E1S2_Timetable for the A.Y.2023-24 herewith.
Regards/-
Academic Section.
Download: Notice Attachment
Dear E1 and E4 students,
Hereby informed that please update your e-profile (As per SSC) in Hub.
Last date for updating your profiles is: 31st Aug 2017.
The following is the list of students shortlisted from Round-2 of VitWit recruitment drive and are required to report to Training and Placement Test center-1, 1st Floor, Administrative Building by 5:30 PM today i.e., 16.08.2022 for coding test.
S.No Name Roll No
1 Sai Teja Ettedi B162045
2 K Keerthana B172215
3 "Vennam Shiva Ram Reddy" B161331
4 Vivek Tej B172299
5 Payili Sandeep B171452
6 Marupakula Shiva B171081
7 Potpelliwar Vishal B172118
8 Sandeep Matla B171415
9 Jangala Sreeja B172074
10 siripuram pavithra B171019
11 M.Srija B172111
12 Abhinav Thalishetti B172003
Sd/-
Placement Office
Dear Student,
SCHEDULE OF KIMOHA AND GAJANAN INDUSTRIES
It is hereby informed to all registered students of KIMOHA and GAJANAN that the Recruitment drive of these companies are scheduled tomorrow (i.e. 24-01-17). Pre-Placement talk of Kimoha and Gajanan Industries is schedule on 24-01-17 at AB-I Auditorium at 10:15AM.
Selection Procedure:
1. Group discussion
2. Personal Interview
sd/-
placement cell
Download: Notice Attachment
Dear all,
Please find the attachment of the subject cited above.
Sd/-
Academic Section
Download: Notice Attachment